ОДНИМ СЛОВОМ

Наприклад, інтерактивний прийом «Одним словом» використовую на етапі рефлексії з метою визначення того, що найбільше сподобалося чи запам’яталося учням на уроці  (методи діяльності, атмосфера, власна діяльність, результати, окремі факти, висновки). Ця інформація виражається одним словом, яке записується на дошці. Твір-п’ятихвилинка це неформальний твір (можна писати, не переймаючись стилістикою), мета якого полягає в тому, щоб зібрати та систематизувати думки учнів. Головне  – писати не зупиняючись. Практикую написання творів на такі теми: «Якби не було хімії», «Хімічні елементи в організмі людини», «Кисень –  стислого узагальнення знань учнів із чіткою структурою   дуже часто використовую на уроках. Це одна з ефективних і цікавих методик. Здатність підсумувати інформацію, схоплювати складні ідеї, відчуття та уявлення і формулювати їх декількома словами є дуже важливою навичкою. Це вимагає ретельного обмірковування на основі глибокого розуміння речей.
Елементи.
Хімічні, корисні.
Існують, об’єднуються, будують.
Душа здригається від величі.
Цеглинки.

Молекули.
Прості, складні.
Утворюють, містять, існують.
Хімічні речовини складаються з них.
Будова.


Вода.
Рідка, прозора.
Розчиняє, взаємодіє, живить.
Цеоснова всього живого.
Речовина.

Метал.
Твердий, м’який.
Взаємодіють, будують, ржавіють.
Використовують у ювелірній справі.
Матеріал.

Формула.
Довга, емпірична.
Інформує, складає, пояснює.
Показує якісний, кількісний склад.
Структура.

Реакція.
Бурхлива, необхідна.
Відбувається, перетворює, керується.
В природі все змінюється.
Явище.



Комментариев нет:

Отправить комментарий