СНІГОВА КУЛЯ

Метод «Снігова куля» («Два–чотири–всі разом») використовую, коли необхідно, щоб учні обговорили якесь питання спершу в парах, потім у квартетах, пізніше всім класом. Переваги методу в тому, що він навчає вести переговори і робити вибір. Проте слід па’ятати, що його використання (багаторазове повторення) буде ефективним тоді, коли проблема цього варта. Виконання завдань за схемою “ Два–чотири–всі разом” при вивченні теми «Окисно-відновні реакції».
1. Індивідуальне завдання визначити СО атомів у сполуках (1-2 хв).
P2O5, N2O, NH3, KClO3, Na2Cr2O7, KMnO4, Ca3(PO4)2
2. Перевірка в парі виконання 1 завдання.
3. Робота в парі скласти формули сполук за відомими СО (2-3 хв).
+1 -2     -3 +1  +1-2   +3 -2     +2 -2     +1+4 -2  +1 +6 -2
NaO, PH, HS, AlO, CuO, HCO, HSO

4. Створення груп по 4 чоловіки і перевірка  2 завдання.
5. Експериментальне завдання для груп (5-6 хв):
1.     проробіть дослід із заданою парою речовин, проведіть спостереження;
2.     чи відбувається хімічна реакція між заданою парою речовин? за якими ознаками?
3.     запишіть рівняння реакції, визначіть ïï тип та СО елементів усіх речовин.
Повторення правил технікибезпеки при виконанні хімічного експерименту.
I група –Zn і HCl                            ІІІ група –Na2CO3 і HCl
ІІ група Mg  і H2SO4                   IVгрупа –  Cu     і    HCl

6. З кожної групи один учень записує на дошці рівняння реакції і дає пояснення

Комментариев нет:

Отправить комментарий