Метод
«Снігова куля» («Два–чотири–всі разом») використовую, коли необхідно, щоб учні обговорили
якесь питання спершу в парах, потім у квартетах, пізніше всім класом. Переваги
методу в тому, що він навчає вести переговори і робити вибір. Проте слід
па’ятати, що його використання (багаторазове повторення) буде ефективним тоді,
коли проблема цього варта. Виконання завдань за схемою “ Два–чотири–всі разом”
при вивченні теми «Окисно-відновні реакції».
1. Індивідуальне
завдання визначити СО
атомів у сполуках (1-2 хв).
P2O5, N2O, NH3,
KClO3, Na2Cr2O7, KMnO4,
Ca3(PO4)2
2. Перевірка
в парі виконання 1 завдання.
3. Робота
в парі – скласти
формули сполук за відомими СО (2-3 хв).
+1 -2 -3 +1 +1-2 +3 -2 +2 -2 +1+4
-2 +1 +6 -2
NaO, PH, HS, AlO, CuO, HCO, HSO
4. Створення груп по 4 чоловіки і
перевірка 2 завдання.
5. Експериментальне завдання для груп (5-6 хв):
1. проробіть
дослід із заданою парою речовин, проведіть спостереження;
2.
чи відбувається хімічна реакція між
заданою парою речовин? за якими ознаками?
3.
запишіть
рівняння реакції, визначіть ïï тип та СО елементів усіх речовин.
Повторення
правил технікибезпеки при виконанні хімічного експерименту.
I група
–Zn і HCl ІІІ
група –Na2CO3 і HCl
ІІ
група –Mg і H2SO4 IVгрупа – Cu і HCl
6. З кожної групи один учень записує
на дошці рівняння реакції і дає пояснення
Комментариев нет:
Отправить комментарий