Метод «Мозковий
штурм» застосовую на різних етапах уроку. Цей метод базується на
використанні знань учнів, здобутих на попередніх уроках, він потребує від них
короткої, швидкої точної відповіді, передбачає вислуховування ідей без їх
обговорення.
На
етапі вивчення нового матеріалу:
9 клас.
Тема «Розчинність, її залежність від
різних чинників. Насичені і ненасичені розчини». Формулюю проблему за
допомогою таких питань до учнів:
«Чи може розведений
розчин бути насиченим?
Чи обов’язково
концентрований розчин є насиченим?
Від яких чинників
залежить розчинність?
Як називається
розчин, у якому при даній температурі речовина більше не може розчинятися?…»
На
етапі актуалізації опорних знань:
9 клас.
Тема «Етилен - представник ненасичених
вуглеводнів. Фізичні та хімічні властивості вуглеводнів»
Формулюю проблему
за допомогою таких питань до учнів:
«Які вуглеводні
називають алканами?
Наведіть загальну формулу гомологічного ряду
алканів?
Які хімічні зв’язки існують у молекулах
алканів?
Складіть електронну і структурну формули для
таких речовин: С2Н4, С3Н6 . Які
хімічні зв’язки існують у даних молекулах?»
Комментариев нет:
Отправить комментарий