НЕЗАКІНЧЕНЕ РЕЧЕННЯ

На етапі уроку узагальнення та систематизації знань використовую інтерактивну технологію «Незакінчене речення». Наприклад:
9 клас. Тема. «Вода як розчинник. Фізико-хімічна суть процесу розчинення.»
1.     Сьогодні на уроці ми познайомилися з…(будовою молекули води, поняттями «диполь».» водневий зв’язок»).
2.     Молекула води утворена за допомогою…(двох неспарених р-електронів атома  Оксигену  і s-електронів двох атомів Гідрогену).
3.     Вода – полярний  розчинник, тому що…(утворена полярними ковалентними зв’язками).
4.     Ця інформація дозволяє зробити висновок про…(розчинність речовин різної будови).
5.     Добре  розчиняються у воді  речовини…(з полярними ковалентними зв’язками).
6.     Нерозчинні або мало розчинні у воді ті  речовини , які утворені…(неполярними та мало полярними ковалентними зв’язками).
7.     Диполь-це…(система, яка має два різнойменно заряджені полюси).
8.     Водневий зв'язок – це…(електростатична взаємодія між молекулами за участю атомів Гідрогену).


Комментариев нет:

Отправить комментарий