На етапі уроку узагальнення та систематизації знань
використовую інтерактивну технологію «Незакінчене
речення». Наприклад:
9 клас. Тема. «Вода як розчинник. Фізико-хімічна суть
процесу розчинення.»
1.
Сьогодні
на уроці ми познайомилися з…(будовою молекули
води, поняттями «диполь».» водневий зв’язок»).
2.
Молекула
води утворена за допомогою…(двох
неспарених р-електронів атома
Оксигену і s-електронів двох
атомів Гідрогену).
3.
Вода
– полярний розчинник, тому що…(утворена полярними ковалентними зв’язками).
4.
Ця
інформація дозволяє зробити висновок про…(розчинність
речовин різної будови).
5.
Добре розчиняються у воді речовини…(з
полярними ковалентними зв’язками).
6.
Нерозчинні
або мало розчинні у воді ті речовини ,
які утворені…(неполярними та мало полярними ковалентними зв’язками).
7.
Диполь-це…(система, яка має два різнойменно заряджені
полюси).
8.
Водневий
зв'язок – це…(електростатична взаємодія
між молекулами за участю атомів Гідрогену).
Комментариев нет:
Отправить комментарий